För att fylla ut.

Det vräääääker ner snö där ute och har gjort det konstant hela dagen! Luftig, pudrig, mjuk och fin snö. Love it. Det är nu det är som vackrast med snö, när den är sådär puffig. Fan för den när den blaskar!

Har precis kommit hem från moster, tog en kort promenad dit för att hälsa på. Full i snö hann jag bli på korta vägen hem, hela svarta jackan vit. Jag hoppas det slutar snöa under natten, för imorgon måste det bara vara bra väglag när jag o Sannalisa ska ta oss en tripp till sundsvall för lite julshopping. Klappar som måste inhandlas ska vara inhandlade imorgon när jag kommer hem. Så är det bara, vill ha allt gjort nu så jag bara kan sätta mej ner o mysa in julen :) Har ni börjat med klapparna än? Isf ge mej lite inspiration .. jag är verkligen totalt oinspirerad vad gäller klappar, till andra då vill säga ... (;

Annars idag har jag inte gjort så mkt faktiskt. Har varit en sådandär 'pausedag' kände att jag var lite värd det efter allt pyssel. Men har iaf knåpat ihop två nya mössor, jag har inte lagt ner den verkstaden om ngn fått för sej det utan jag tar fortfarande emot beställningar. Funderar på att köpa hem lite nya tyger .. ngt önskemål? Lila står iaf som prio ett, säsongen färg för sjutton!
Hjälpt mormor med handlingen har jag också gjort, eller varit bärhjälp rättare sagt. O tanten snodde med sen en hel bunt med påsar o två kassar ... dom är inte blyga dom där över åttio...

Dammat av huset gjorde ajg en sväng innan jag knallade iväg till moster. Storstädning på gång, får se om jag dansar ett varv med dammsugaren efter bondesöker fru.

Julkallendern är kass, jag grinar.

Kommentarer
Postat av: Therese

Det är mkt snö här i dalarna med, oj oj oj.

Var rädd om Er på vägarna.

Vill också åka till Sundsvall, saknar den staden.



Håller med om julkalender, ingen höjdare än så länge.



2008-12-03 @ 22:21:14
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/
Postat av: Cecilia

vet du, jag är klar med alla klappar ;) hur skönt som helst! och dom flesta beställde jag genom snapfish.se och clickit.se! roligt med lite personliga saker. ett tips bara :) hittade ni ngt i s-svall? pysss

2008-12-04 @ 16:36:06
URL: http://ceciliaanderson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0