Klappjakten

Vilken dag det blev igår! Massa jäkla tok, skratt och timmar.

Gårdagen började med att jag hämta upp Sanna 08.15, en kvart försenad som vanligt alltså, och vi bar vi iväg mot sundsvall och Birsta city för julshopping.

Gårdagen avslutades 23.00 då jag rullade upp bilen på garageuppfarten hemma på gräddhyllan.

Mkt mer än så behövs nog inte berättas. Det var helt enkelt en riktigt lååååång shopping dag med andra ord.

Hur det gick med julklapparna? En jäkel hittadfe jag, EN julklapp på så entomt många timmar bland butiker. Ni förstår alltså att den här julen komme rint ebli enkel för Victoria Erhardsson, den saken är då klar. Dessvärre hittade jag lite egenshopping, det verkar det lixom alltid finnas gått om!? Eventuellt lägger jag upp lite bilder sen ..

Förresten, har ni sett hur himla fint det är ute med all snö?! Hur mkt som helst ju! I Sundsvall o Hudik var det bara massa slask .. plus att vi hade rätt kasst väglag igår, väldigt svajigt emmellanåt.

Jag känner att det här blir ett hiumla ostrukturerat inlägg, så bäst att avsluta nu.
Är lite i städartagen idag igen, så blir nog lite torkat med ajax idag igen innan jag beger mej iväg på lunch :)

Tjillevippens*

Kommentarer
Postat av: Stina

Det är såååå svårt med julklappar !!

Men jag ska nog beställa en av dig ; )



Kommer gärna på glöggmys fast jag inte dricker glögg :p Men jag måste få se Idol finalen !!

2008-12-09 @ 20:52:03
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Therese

Saknar Dig här på bloggen.

Snart ringer jag och hör vad Du har för Dig om dagarna : )



Hoppas Ni får myspys ikväll.

2008-12-12 @ 14:18:36
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0