Ohoj!


8 januari och det nya året har bäddat sig in lagom i vardagen. Inga direkta nyheter eller drastiska förändringar, 2008 passar lixom bra in i livet.


Bounce var grymma, såklart. Dansens hus hade alla stolar fulla med stjärtar och musiken lixom rytmen fyllde lokalen till fullo. Verkligen hur ballt som helst.


Nåväl. Idag har en man i sina bästa år födelsedag och han råkar även vara världens bästa pappa, såklart. Så nu på kvällningen har brorsan med familj varit här på lite smörgåstårta. Massa lek som vanligt, men vad gör det!?


Annars idag har jag lunchat som vanligt, Pen's denna gång, sedan en promenad runt sjön tillsammans med Lucky och wallevoffsingen. Snöblandat regn som gjorde mej helblöt med temperaturen var toppen. Därefter hälsade jag på min älsklingsmormor som skickade hem mej för att hänga tvätt. Timmen därpå hämtade jag upp svärmor och vi rattade iväg mot Romerska. Powerplate dax och ohoj vilken grej! Passet kanske inte var allt för ansträngande då det var första gången och innehöll genomgångar utav maskin och övningar. Roligt var det hur som helst. Dags att säga bye bye till Barca fettet snart, men inte ännu. Ska hinna med thailand först innan jag sätter igång på riktigt igen. Det gäller att vila när man väl vilar J

Tårta och lek på det som sagt, sedan var dagen genomförd, underbart.


Imorgon är det onsdag vilket beetyder lunch på krakel tillsammans med bröderna Haglund och sedan kräftskiva tillsammans med guldfklickorna. Åter igen en dag att se fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0