Se upp där nere!

Hujeda mej vilkem vintrig dag som varit idag. Massa snö, solsken o stickande vindar. Men ändå en av trötthetens dagar. Det hela beror nog på att jag är en så kallad väder människa, blir nog snö inatt.

Åt ensam lunch på krakel idag, vegitariskbuffe som passar mkt bra dom dagar man känner sej lite plummsig och trött. Dock lunchade jag ensam, vilket faktiskt inte var negativt alls. Finns alltid så mkt att titta på och fundera över i folkmassor trotts att massorna alltid inte är så stora.

Efter lunchen knöt vi på oss pjäxorna och spände på skidorna. jag o andreas. Sen bar det av ner för golfbanebacken i lagom fart tack och lov. Nerförsbackar med längdskidor på fötterna är inte min starkaste gren, nog för att jag gillar fart, men det ska gå att kontrollera vilket det alltså inte går med dessa plankor på. Walle godingen var också med såklart, sprang så den luftiga snön for ikring honom och med svansen i topp, alltid.

Efter skidturen byttes pjäxorna ut mot kängor och jag tillsammans med vovven tog en promenad till mormor. Hann med en tupplur hos henne och sen hem till brodertuck. Pappa blev av med håret och jag fick i mej lite mat.

Nu sitter jag här och strax dax för en dusch. Jag liksom stina har heller inte tvättat håret sen i lördags så det kan lixom vara dax nu...

Imorgon gäller det att hoppa upp före tuppen då bussen bär av mot sthlm kl 7, dansens hus och bounce, härligt! Dock ser jag inte framemot bussfärden, huvaligen. Blir till att sätta sej allra längstfram om det inte ska hända ngn olycka med fröken kräk. Haha. tur jag har min jämmnlike med mej, helena, vi får peppa varandra.

image7

Kommentarer
Postat av: stina

men nu luktar våra hår gott iaf : )

2008-01-04 @ 19:46:12
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0