Afrodance.

Nu skiner solen för fulla muggar igen, det är knappast första gången idag, snarare trttioförsta. Har varit riktigt lurigt väder dagen igenom helt blandat med sol, regn, hagel. Men nu sätter nog sommaren fart, jag känner det på mej :)

Morgonpromenad och frukost startade dagen, solen sken för glatta livet och det blev ngra hål på golfen tillsammans med Hans ibörjan på dagen. Kasst golfspel från min sida, och allt beror förståss på att jag inte tränar, jag tränar noll helt enkelt. Måste börja skärpa mej.

Strax efter jag hunnit hem började det vräka ner hagel, stora som ärtor, i en väldig fart och därpå ett rejält ösregn. Lunchade på hembyggdsgården och drog på mej ett ordentligt 'palltkåma' nog äre allt typiskt att jag aldrig kan sluta äta förns maten är slut på tallriken, proppmätt dagarna i ända, jaja :)

Stack iväg på pace efter två och blev kvar där enda tills klockan vara nära på fem. Körde både crosstrainer och varvet, mage rygg o hittan och dattan. Kändes trögt idag, då är det inte speciellt roligt.. menmen, sånna dagar kommer ju också, så gäller bara att bita ihop såklart.

Har lagat och ätit en riktigt god soppa, orientale curry och köttfärs, tsm med en tsatziki med gurka och limeskal. Så nu är jag proppens mätt igen .. Ska snart ta och byta om för att sedan fara iväg till stark, ska stampa jordgolv och slänga på håret till afrikas rytmer, skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0