Kannans rinnande blå.

Victoria Erhardsson, med blond sommarswing mot grönskande greener...
Det blev Hasse P's slogan efter mitt utalande på radio gävleborg idag. haha, jag kan verkligen inte prata ordentligt, det är helt klart ... Jag som hade tänkt sattsa på att ta över efter titti på morgonzoo (; tjii fick jag med dålig radioröst.

Mer än att ha profilerat för golfen på radion idag så har jag såklart varit ut på morgonpromenaden. och den blir bara bättre och bättre ju närmare sommaren vi kommer, riktigt härligt är det att kliva rätt ut genom dörren efter att nyss ha stigit upp och mötas av behagliga temperaturer, dag efter dag.

Har varit och inhandlat ett par nya springskor också, allt för att hålla knät i ordning nu, kosta vad det kosta vill (nästan) :) Fick tag i ett par till ett hyffsat pris som jag hoppas komemr fungera utmärkt i min träning. Åt lunch tillsammans med Pappa, Carlos och Jenny idag och strax där efter greppade jag klubborna och slog ngra bollar på rangen.

Körde sen ett pass på pace tillsammans med harhäng, känndes rätt segt till en början när solen sken där utanför träningslokalens fönster, men efter en sttund var jag igång, och då kändes det lika skönt som vanligt. :)

Lagade lite mat och sen har vi städat nere vid uterummet ikväll, behövdes blåsas igenom en aning efter ombyggnaden och vintern. Imorgon kommer flickorna flajs hit och då måste det vara uppröjt såklart :)

Har tagit en paus nu medans golvet där inne torkar, och har medans varit nere på rangen igen och hivat iväg ett antal hinkar. Formen börjar komma tillbaka nu, skönt :)

Fick en snabb tid till frissan redan imorgon också, så får se hur jag lägger upp dagen med träning, ridning förberedelse med maten osv innan flickorna dimper ner. Det brukar ju ta ett par timmar så fort jag kliver in i en salong, dessvärre..... Menmen, det ordnar sej alltid :)


Kommentarer
Postat av: Jyothi

Hellu, duu vi ska betala dig för modevisningen så kan du vara snäll och ge mig ditt nummer har liksom tappat bort det :P

2008-05-12 @ 09:10:23
URL: http://bombasticisfantastic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0