Pressenter!

Jag har nog världens bästa brorski på alla plan, verkligen, det bar amåste vara så! Och inte nog med det så gav han mej jätte fina presenter, om än mer efterlängtade! Fick nämligen fem stycken träningskort på stark av honom, fem stycken! det är femtio pass! Äntligen får jag åter igen stampa takten till afrikas rytmer, rulla höften till latinamerikas kvicka smatter och snubbla fram genom streetdancens sköna steg, äntligenäntligenäntligen får jag dansa igen! Åh, jag känner mej bara så laddad till att få kliva in i lokalen igen, var verkligen så längesen. Min ekonomi står sej inte stark nog till att kunna träna där egentligen, men nu är allting möjligt igen, tack världens bästa brorskii!!! :D

Jag kommer må underbart nu när min träning kommer bli än mer varierande och ge än mer energi. åååh jag är så lycklig! :)

FIck även en fin tygväska och ett par stora röda ballongbyxor av honom, och av gosan fick jag ett armband som hon gjort på dagis, faktiskt :)

Vi blev kvar så länge hos dom ikväll så jag får ta och vila från träningen idag, ingen idé att träna och komma hem vid halv elva när jag ska var apå skolan imorgon klockan åtta. Gäller att ha full kontroll då och inga sömnkusar i ögonvrån :) Men en av dom tre viktigaste byggstenarna för att uppnå högsta resultat med tärningen är ju faktiskt vila, så jag gör det med gått samvete :)

image96

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå men lyllos dig alltså! fan jag skulle nästan kunna göra vad som helst för att få tränigskort där igen... lagomt dåligt att det är så dyrt nu :/

2008-05-13 @ 19:05:09
URL: http://ceciliaanderson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0