vad är det frågan om?

Precis hem kommen från Rebecca nu, har varit där ikväll och lagat/ätit mat och umgåtts :) Påväg hem genom köpingen ser jag två stycken för vädret väldigt lättklädda unga tjejer. När jag säger yngre menar jag givetvis yngre än mej .. Jag säger inget om klädseln, för anser att hur man än vrider och vänder på det så bör en männsika få välja helt fritt på den punkten. Mer avklätt eller mer påklätt lixom, välj själv. Men till saken hör den att dom står och liftar klockan halv tolv på kvällen. Precis när jag kör förbi stannar en bil och dom springer glatt fram. Jag tvivlar inte på att det var ngn snäll pojk från trakten som plockade upp dom och körde dom vart dom än skulle, utan problem dessutom. Men tänk om det varit ngn helt annan än den killen som råkat passerat just då? Och inte nog med det, när jag nästan är hemma går det tre stycken andra paltar med tummarna ute i vägen och viftar förbrillt när jag kör förbi. jag undrar, vad sjutton är det frågan om!? Bör mann inte vara väldigt försiktig när det gäller att lifta och helst undgå det helt? Eller har kanske jag fått allt om bakfoten .. en modefluga kanske? Aja, hur som helst så var det en rätt ovanlig syn här i ljusdal, så för att se det från den ljusa sidan så vare ju kul med lite happening ...

Dagen har annars innehållit morgonpromenad, handling åt mormor, byte av sängkläder, Lunch på golfen, ridning och två varv på inlines runt sjön tillsammans med harhäng. Kul att kunna plocka fram inlinesen igen men lixom alltid får man ont i ljumskarna de första gångerna, ovana muskler och noll teknik. Men det kanske kommer .. :)

Kommentarer
Postat av: Kubafararen

Du är varmt välkommen att följa med vet du väl ;)

2008-05-27 @ 22:36:26
Postat av: Moa

Vad är det frågan om? Är det skrivkramp? Tänk på oss stackare som bor lååångt från dig och vill veta vad som händer... Rebeccas uppdatering är inte att lita på, det sa jag redan från början, så nu ligger tilliten hos dig! :)

2008-06-01 @ 13:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0