vita flingor ger kors i taken.

fyy sjutton för detta väder! Imorse klockan fem vaknade jag utav att andreas ropade; "Nu måste du kliva upp älskling, du måste ut och skotta garageuppfarten". Jag blev som vanligt lagomt less och trodde han pratade i sömnen som han annars alltid gör. Men så drog han helt plöttsligt upp rullgardinen och världen där utanför var helt vit. Jag slog huvudet i kudden, blundade och somnade om på direkten.
När jag klev upp imorse så var skiten kvar där ute, jag blev sur och ställde in min morgonpromenad. 16 maj ska det väl för sjutton inte snöa heller!? Och vad andreas gjorde uppe klockan fem på morgonen, det är också än gåta ..?

Hur som helst så begav jag mej till pace efter frukosten, gick lätt idag vilket var skönt :) Därefter blev det lunch och sen åkte jag iväg till stallet och red min lektion, även det gick bra. Vilket var en jäkla tur, blir så less när jag är kass .. :)

Sen dess har jag duschat, och hör och häpna, tom med tvättat håret, fräsht. Jag och stina kör flitigt på våran once in a week. Köpte mej några små räkisar tidigare idag, så jag ska smaska i mej dom och en liten laxfile till middag, plus äppeltzatsiki, hoppas det smakar :)

Senare ikväll, klockan åtta närmare bestämmt så ska jag upp på gymnasieskolan för att kika på teater tsm med helena och hennes mammi. Jag har alltid tyckt att teater eleverna gör det så bra där uppe på scenen, alltid jämn kvalité. Sen kan man ju tycka annat om själva manuset och handlingen, men det är ju en annan femma :) Prestation väger alltid mest ...

Får se om det bär iväg mot hudik imorgon för en liten strosing, skulle vara mysigt. var vekrligen super längesen jag bara var där och strosade runt, hände mer ofta förr..


Faster och Ollenosen myser innan cirkusen


Gosan på cirkus


Och snön den bara vräkte ner doppidoo...
Så här såg det ut utanför köksfönstret imorse ..


Andreas kom hem med en överaskning igår, så glad jag blev :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, det är halvt sol här uppe i Sundsvall :D

2008-05-16 @ 18:47:54
URL: http://johannai.blogg.se
Postat av: Lovisa

Du skämtar att det snöat!?!!!

2008-05-16 @ 23:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0