Passa jag nyper dej i rumpen!

Häxor, spöken, troll, spindlar och pumor. Överallt har det kryllat av dom ikväll när det varit spök-kväll nere på köpingen. Själv har jag jobbat på fifty och fått tagit del av alla små varelser som sprungit förbi, att sådana hemskheter kan vara så söta när dom inte är längre än 1,30 och inte alls många år gammla. Då kan man nästan gosaihjäl vilket spöke som helst :) Varit mkt folk i butiken idag, men inte rörigt bland kläderna alls vilket var skönt. Jobbigt när man måste springa runt och akutvika stup i kvarten för att inte total kaos ska inträffa. Som under rean tillexempel, då är folk som galna :)

Började inte jobba fören kl 16 idag så har hunnit med rätt mkt annat idag också. Rätt mkt friskluft faktiskt, trotts den bitande kylan som sakta smyger sej in här i byn. Storstädade på förmiddag med dammning, dammsugning, torkning av golf o allt vad det innebär och hann även med att springa ett var runt sjön innan lunchen. Pankaka på Pen's med andreas idag, smarrigt :) Därefter tog jag och sanna en lång härlig promenad, tillsammans med wallegodingen förståss, riktigt skönt promenad väder.

Sen räckte inte dagen till mkt mer förutom återståeende arbetstimmar då. Så nu är jag hemma, landad, smått frysen, men nöjd med dagen*

'De största artister jag känner till är de konstnärer
 vilkas uttrycksmedel är livet självt. De som uttrycker det
 som egentligen inte går att uttrycka -
 utan pensel,hammare, lera eller gitarr.
 De varken målar eller skulpterar
 - deras uttrycksmedel är att bara vara.
 Vad de än kommer i beröring med, så fyller de det med liv.
 De ser och behöver inte teckna ner det.
 De är levnadskonstnärer.'

J.Stone och jag delar ibland samm åsikter. Lär dej av levnadskonstnärerna runt ikring dej och upptäck detaljerna som gör skillnad.

Kommentarer
Postat av: sappe

passa jag nyper dig i rumpan. iq är ju da bomb, renrasad crossmaskin! enbart för att härja och studsa runt tills man blir medvetslös :D skulle funka bra med en lynx rave rs men dom e så svåra att få tag i :D

2008-11-04 @ 07:01:51
URL: http://sandmark.blogg.se/
Postat av: Anonym

Utan pensel, hammare och lera funkar det helt klart, men går det verkligen utan en gitarr?

2008-11-04 @ 23:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0