Som man bäddar får man ligga ...

Men om man inte har bäddat då? o om det inte varit bäddat på hela helgen? får man inte ligga då eller ...?

Det är total kaos här hemma i huset. Då menar jag inte kaos som att det springer runt nakna indianer i vardagsrummet och folk hänger i gardiner. Utan mer kaos som i röra. Kläder på nedersta hyllan, verkligen fulla den hyllan också. (golvet alltså) Tyg, tråd och nålar hela köket. Sängen är obäddad och blommorna är törstiga. Har verkligen inte hunnit med ngt hushållsarbete den här helgen ... Och det visar sej rätt skapligt så här en söndag och i slutet på allt. Imorgon är det alltså stor städning som står på schemat. Städning, syning, ridning o träning. Har en del mössor på lager vilket är himla skoj, men som tur är hann jag göra klart ngra innan och i helgen :)

Helgen för övrigt har varit himla bra, dock rätt dyr eftersom jag givit lbk en hel hög med för mkt pengar om man jämmför med alla andra i min närhet, ibland är jag bara alldeles för förvirrad. Har varit ute och dansat både fredag o lördag, lyckade kvällar båda två!

Måndag imorgon som sagt och om det blir en nogorlunda arbetsvecka återstår att se. Än så länge har jag bara fifty på torsdag när det är halloweenkväll på köpingen, hoppas på ngt mer. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0