Världens bästa fröken.

Har kanske inte riktigt kommit in i vintertid rytmen, tycker jag känner mej himla trött såhär på kvällningen. Även eftermiddagen kändes på tok för mörk för timmen idag.

På förmiddagen idag har jag röjt undan lite här hemma, dock ingen grovstädning som det var meningen att bli. Men en sånn där genomkörare då jag ställer var sak på sin platts hann jag åtminståne med. Blev inringd på fritids från halv ett och var kvar och stängde alldeles ensammen. Lite läbbigt att veta om att man är ensam på hela skolan, men det gick bra :) Jag o dom sista barnen spelade uno, vilket jag inte kunde för fem öre, jag mindes inte ett dugg av spelet. Det utnyttjade dom små liven såklart och jag slutade på näst sista plats, en femåring åkte på allra sista. Bra gjort vickan ..

Mycket mer har jag inte hunnit med idag då det blev jobb tills sent. Men var iväg och red en sväng sen bara tagit det lugnt framför tvn. Ska ta o hoppa i kåjs nu, tänkte kliva upp tidigt imorgon o gasa på med lite mössor och även hinna träna på förmiddagen.

Nattinatt*


Nytillverkade.

Kommentarer
Postat av: sandrajohander

åhh, vart bor du någonstans? :)

2008-10-29 @ 10:50:29
URL: http://snjo.blogg.se/
Postat av: sappe

kanske snyggaste mössan till vänster!!!

2008-11-02 @ 20:43:19
URL: http://sandmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0