Ljummet.

Måndag och en nystart på livet. Ungefär så känns det varje gång veckan startar på nytt. Man ger sej själv nya chanser och påbörjar nya planeringar. Underbart hur livet är, nya chanser och möjligheter fylls på gång på gång. :)

Morgonpormenad startade veckan som alltid. Ingen sol idag men det gjorde inte ett dugg då vädretr kändes alldeles ljumet och svetten rann för mkt längst rygg raden. Dax att skrota dubbla underställ snart kanske!?

Efter frukost klämde jag in mej själv mellan tighta träningskläder och for på Pace. Vilken fart det är i dom nya maskinerna, effektiva. Blev klar lagom till lunch på Pens och har sedan dess farit runt som en illbatting och utfört diverse ärenden.

Bland annat gott folk har fröken klant arsel bokat två biljetter till Kroatien den 3 Juni. Haha, ibland bir jag inte rktigt klok på mej själv. Det var nämligen så att mitt i tristnessen uppe i fjällen den sista söndagen råkade ropa in en tur o retur resa för två pers till Split, kroatien. Var ju inte alls meningen att jag skulle vinna! Skulle bara lägga ett bud för kul .... Åh, det är så typiskt mej. I en vecka har jag alltså gått omkring med världens ångest och inte vågat berätta för nån... Hur som helst, så var jag så illa tvungen tillslut, för auktionen måsta betalas och det var bara att dra tummen ur.

Ngra dagar senare sitter jag här nu, med betalda biljetter För mej och a med avresa 3/6 och hemresa 10/6
Vad var det jag sa för ngn månad sedan ..... HUXFLUX var det va!? :)

dax att kila nu, ska upp på gymnasiet och köra fyspass med rid&häst eleverna. Goa glada brudar, det är härligt :)

Vad gör ni idag?



En slapp victoria i thailand.

Kommentarer
Postat av: Therese

Ha ha, du är rolig du Tholan! Kroatien har jag hört ska vara helt fantastiskt, så en vecka där på tu man hand är väl inte fy skam? ; )



Många kramar

2009-04-27 @ 16:55:36
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/
Postat av: Sara

haha det är så roligt :)

speciellt när det ordnade sig så bra också :D

2009-04-27 @ 17:06:01
URL: http://sarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0