Nelly.


Städningen är klar och lunchen är äten. Skönt.
Golfresturangen premiäröppnade igår och såklart var jag där och smaskade i mej lunchen idag för första gången för iår. På fredag öppnar även rangen om vädret håller i sej och shoppen kör ngn drive i helgen. Inte långt kvar till säsongen startar nu, jag längtar :)

Blev en riktigt grovstädning av uterummet idag, fy sjutton vad skitigt det blir där inne under vinterperioden. Flugor i miljoner och damm i decimeter. Men nu är det skinade rent och jag inväntar första grillningen.. redan till helgen kanske? :)



Medans allt pyssel och påk så hann det dimpa ner ett paket från nelly i brevlådan. Ska öppna det senare, har lite ärenden jag måste uträtta först :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0