Packad o klar.

 
Mina små påskgåvor är klara, fyra små påskägg som jag målat om vita och även såklart fyllt med massa godis!
Är packad& klar och därmed även redo för fjällen. Som vanligt känns packningen enorm, men jag har vekrligen försökt att banta ner den, men det går inte helt enkelt...

Idag hade jag Jennifer här hemma som lunch sällskap och därefter har jag pysslat med både det ena och det andra. Fikat med sara b.la. Har även påbörjat ett nytt projekt, visar när det är klart :)

Dax att klä på sej påskhare dräkten nu och åka för att dela ut mina påskägg. Mormor, moster, johanna&Olle samt Andreas. Alla är världa min lilla påskgåva :)

Kommentarer
Postat av: Sara

men vad fint du gör jämt :)



hoppas du får det kanon i fjällen nu men skynda dig hem till mig och morgonpromenaderna, haha :)

2009-04-08 @ 23:18:33
URL: http://sarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0