spänst.

Fick mej äntligen ett par nya springskor idag, förskottspresent från pappsen. himla snällt tycker jag! :) ett par asics, lika modell som jag har haft innan, fast i säsongens färger. Lika bra att köra på det säkra före det osäkra och inte byta modell osv när jag vet att den här är rätt för mej. Fick även med mej en turkos halvoversize tee från serious sally.

 
 

Hälsade på mormor en sväng på eftermiddagen och därefter har kvällen spenderats dels tsm med Madde och planering inför young och kids dancen på torsdag. Dax för ny koregrafi till båda grupperna, det är kommer bli kanon för våra tjejer! :)  dom är grymma.

Därefter kastade jag på mej danskläderna och for iväg på STARK för lite freepowerdance. Magen tjaffsade en hel del men det gick rätt bra endå. Kul med lite variation i dansen!
Världens kvällssol mötte mej efter passet, och för första gången på hela dagen frös jag inte när jag gick till bilen. Det gav mej en rejäl kick med energi så jag åkte hem och slängde om till löparkläderna och tog mej ett varv runt sjön.
nu känner jag mej klar för kvällen.
Skönt.

Har en hel del ideer inför morgondagen, får se hur vida dom blir vekrlighet :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

en sån tröja har jag oxå :) dock en vit. men den där färgen var snygg! fan, nu ångrade jag mig lite :P

2009-04-22 @ 11:21:14
URL: http://ceciliaanderson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0