Hallå i hatten, för här går det undan.

Efter stormen kom solen idag och istället för att själv slita häcken av mej uppe på fjället mellan stavtagen så har jag agerat åskådare. Mycket bekvämt vid sidan om spåren faktiskt :) Fjälltoppsloppet har körts idag av massa galningar i 120 knyck. Förstår mej verkligen inte på sporten, men jag låter det vara så .. känns bäst :)



               
Petter Northug vann rätt stort o även rätt enkelt. Bra valla kanske? :)

 
 
After ski på altanen efter det, strålande sol idag igen! :)

Middagen fixade brodertuck, souvas, supergott vill jag lova!

Imorgon vankas det hemfärd så Sara, plåstra om benhinnorna nu. För jag kommer hem och är taggad, så det är bara att koppla på (;


Kommentarer
Postat av: Sara

men äntligen! :)



och du, med bra valla åker vi nog också som den där vinnaren nästa år, tror du inte? ;)

2009-04-18 @ 21:13:52
URL: http://sarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0