Vår.

 
Nog för att jag inte kommer vara hemma i påsk, men för det tycker jag det passar bra att sätta ut en liten påskhälsning som vittnar om att våren snart är här. :)

Morgonen började på allra bästa sätt, men en isfri promenad runt sjön tillsammans med sara. Dimman låg tät som gröten och kylan kändes i kinderna idag igen, men så länge isen håller sej borta så gnäller inte jag!

Frukost och sen var det dax att dra igång med tvätt projektet. Fjällen väntar nu några dagar framöver och jag har sååå mkt lorttvätt! Åtminnståne så det räckte till två maskiner ... Underställ, sporttoppar, sockar mm var i stort behov av en uppfräshning.
Medans första maskinen kördes hann solen titta fram och jag fick lov att spänna på joggingskorna. Kopplade bästa springsällskapet, walle och tog ett varv runt sjön. Och vilken tur sen, allt kändes så himla toppen och fötterna var lätta som fjädrar idag.. det är konstigt hur det är med fysiken. Ibland gör den riktiga formtoppar för att sedan dagen efter lika gärna kunna dyka ner till botten. Menmen, lycklig är jag det gånger allt känns på topp. Det är lixom sånna gånger man flinar hela turen (;

Godevännen björn är hemma här över påskhelgen så lunchen och en bit in på eftermiddagen spenderades med honom. Blev god lunch på krakel sen lite strosing bland b.la nya joggingskor och oversize. Hittade ett par perfekta springskor som jag kletat ner på önskelistan nu.. inte allt för långt kvar tills jag fyller år nämligen, o då skulle ett par nya dojjor passa ypperligt :)

Mormor sen och vi la in godaste sillen, så nu är den fixad till påsken. Nästan det viktigaste, förutom påskgodiset då :)

Dax att klä om för afron nu... solen brukar inte skina såhär mkt då?! Hejja våren! :)



Pasteller.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hann du med både promenad och joggingrunda runt sjön innan lunch!? Shit Victoria, jag är imponerad av hur aktiv du är :D Gla Påsk uppe i fjällena!

2009-04-09 @ 09:56:15
URL: http://haglundbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0