Brittiska soldater är för feta.

ungefär nyheter i den klassen jag har koll på... Rix fm i högtalarna dag ut o dag in, gör mej allmänbildad (;

Ny dag o nya tag, hoppas på en mer energifylld dag än igår ... hatar o hänga med ögonlocken.
Morgonpromenaden blev inte av idag dock. Så istället har jag långfrullat en stund och faktikst med sällskap en liten tid. A börjar jobba idag igen, ovant att ha honom upp den här tiden (:

Istället ska jag knata ner på golfen, swinga igång dagen lite o gå ngra hål. Gäller att underhålla den form som råkade förekomma igår. Därefter blir det jobb mellan 9-18, dåligt med kunder igår .. så komigen kom o hälas på mej idag nu :) KOmmer dock göra en break mitt i dagen ungefär, ska upp på sjukhuset och ultraljuda magen idag. blir till att fassta fram till dessm 13.45, hur ska jag klara det? Jag med min stackars skalmanklocka som ringer in för frukost, mellis, lunch, mellis, middag och nattning ... utmaning.

lite nya grejjer är på väg med posten, väntar med spänning (:

Önskar en fin dag*

Behöver lite ompyssling så här efter en veckas golf.... massage?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0