det rinner.


Dagarna har sprungit ifrån mej sen senate inlägget. Har verkligen haft fullt upp 24 timmar om dygnet. Bär har plockats i mängder vilket resulterar i en jädra massa jobb... Samt tiotusentals andra sysslor har utförts. Mitt vanliga liv helt enkelt, som jag trivs :)


Onsdag kväll hur som helst blev jag utbjuden på middag av nr 1, Gk's stod för menyn. (:



Har bakat bröd till både mej själv och Sanna. Så här grönt och fräsht ser det ut innan det åker in i ugnen och får en ngt lugnare nyans.. :)


Skördat en hel del från växthuset i veckan. Massa gurka, Squash, paprika, chili och tomat.


Morötterna har växt till sej o blivit riktigt stora o gooooda! (:


Gjorde svartvinbärs juice en dag, ngt jag verkligen rekommenderar! Super gott och nyttigt.


Blev en del flaskor med saft en dag också, både svartvinbärs och jordgubb m. vanilj (:


Veckan avslutades med hemmagjord sushi, bra avslutning :)

Torsdagkväll hade jag flickornaflajs hemma på gräddhyllan, mysprat och lammstek. :)

En hel del har jag grejsat på med i veckan helt enkelt. Skönt har det varit, sysselsatt med grejjer som ger mej mer energi tillbaka än vad det tar .. sånt gillas!

Igår däremot gick flyttlasset söderut och nu är jag framme och landad. Åkersberga är mitt hem de närmsta tre månaderna, spännande minst sagt!

Jag har installerat mej i mitt nya rum och allt är upp packat. Har varit på rundtur hela förmiddagen och jisses vad fint det är här. Känns verkligen bra, tror det kommer funka faktiskt :)

Var uppe med tuppen imorse såkart, plockade massa fina svartvinbär. Ska koka till en juice på dom nu tänkte jag, för den blev verkligen lyckad sist. Mumma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0