Håll i hatten!

 Det går i med milda ord undan i svängarna här nere i storstaden. Ny information printas in dagligen, både vad gäller massage teknik och anatomi. Och det är inge viloläge på tempot direkt, gäller att vara rätt rapp i huvudet dagarna igenom. Men det är fortfarande väldigt kul och det sporrar! Kämpa v!

Idag däremot känner jag mej rätt slut. Haft massage hela förmiddagen vilket resulterade i en helt paj kropp. Inte lätt att agera träningsdocka alla gånger vill jag lova, fy sjutton vilka extrema feltryckningar jag fick idag. Trodde jag skulle balla ur tillslut, så jädra ont gjorde det! Imorgon väljer jag en annan partner :) För min egen del gick det betydligt bättre idag än igår, tekiken kändes säkrare och jag fick bra med kred. sånnt är kul! Anatomi har täckt upp resten av eftermiddagen, där börjar det bli riktigt knöligt nu faktiskt... men känns som att jag börjar få en någorlunda inblick i anatomivärlden iallafall, och lite diskutioner på det hära och pusselbiten ska nog falla på plats :)

Mötte upp rebecca för en snabb pratstund efter skolan och har sedan trängts med resten av sthlms befolkning i en o samma tunnelbana, blääääääää. 

Lite shopping har jag ryckt åt mej, uppdaterar den senare. Nu vankas middag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0