Kyla.

satan i gatan va' jäkla kyligt det är om mornarna... i veckan har temperaturen sänkts från 12 grader till nu senast i morse 2 ...... vad är de frågan om? Pratades det inte om indianvärme i agusti? kom igen nu!

Veckan har rullat på i högt tempo med full aktivitet dagarna igenom..
Onsdagskvällen mös jag ihop med flickorna mina. Sanna, helena o Tessan tillbringade kvällen här hemma på gräddhyllan tillsammans med mej och fajitas. Härlig kväll i goda vännerslag, love it! :)

Plockat massa svartvinbär, hallon och fryst in en hel hög med jordgubbar jag har också fixat med. Och här om dagen gjorde jag faktiskt min alldeles egna tjälknöl .. efter dryga 12 timmar stod den serverad på bordet igår, tillsammans med hemmagjord potatisgratäng. Supergott! Herre gud vad jag kan :)

Startade gårdagen med frisörbesök hos syrran&jag efter morgonprommisen, skön start på morgonen.. aldrig fel med lite ompyssling. Jobbade sedan på fifty mellan 10.18. Kvällen mös jag tillsammans med den bäste*

Ny dag idag, solen skiner och graderna börjar sakta men säkert stiga. Trottsade temperaturen och åt min frukost ute på bron, med jacka och dubbla byxor gick det an. :) Börjar jobba kl. 10 och slutar 15 idag, därefter bär det direkt av på släkt-träff. Riktigt spännande faktiskt, jag som verkligen har noll koll på släkten. Min kunnskap sträcker sej inte längre än till kusinerna, sen är det total förvirring. Kanske får jag mej en ritkig överraskning idag?

Ngn mer än jag som börjar få hiskeliga nerver inför skolstarten!?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0