Mördare.

Vääääääääääääärldens ångest!


Efter jobbet igår spenderade jag ngra timmar nere på golfen. Hårdträning är det som gäller nu, som sagts förr; jag ska aldrig mer vara en sopa.
Dock är det måsivation där nere, massa ungar som börjar bli stora. Överallt är dom och snuskar ner ...
Jag står på rangen och slår och vad händer ...!?

Efter många bollar byter jag klubba o tar upp bufflern.. raka fina slag. Men helt plöttsligt får jag på en låg hård smäll och
SMOOOOCK!
Rätt i bröstet på fågelrackarn som flyger bakåt och landar med en dunns på rygg med fötterna i vädret.
tvärdöd.
Jag som knappt har hjärta att smälla en mygga har nu slagit ihjäl en jäkla fiskmås, jag trodde jag skulle självdö där ett tag. Sånn ångest attack jag fick. Bad till gudarna att den skulle börja flaxa igen o ge sej av, men inget hände. Helt jäkla stendöd ........


Snacka om birdie.

Hur som helst ett dyg senare och en mås fattigare är det en ny dag idag.. Och rangen ska intass innan jobbet, med eller utan mås.



Förresten, jag beställde en ny klocka i måndags och redan igår hade den kommit i brevlådan. Äntligen är tiden med mej igen :)

Trevlig dag*

Kommentarer
Postat av: Moa

Men vickan!! Först ville jag också kalla dig mördare, sen läste jag att du fick ångest och bestämde mig för att hålla tyst. Kände att jag liksom fick med min känsla av händelsen i den meningen. Bra, tack, hej!



(Jag gillar egentligen inte fiskmåsar eftersom jag blivit hackad i huvudet som liten, så att det blödde!, så om jag får säga det så valde du rätt djur att börja din kriminella karriär på!)

2009-08-05 @ 18:51:26
Postat av: Djurvän

poor mås!

2009-08-05 @ 23:40:21
Postat av: Stina

Åh .. alltså SOM jag skrattade åt det där med måsen !! Jag skulle oxå ha haft dödsångest .. men lite roande är det, en på miljonen liksom :D

2009-08-09 @ 17:12:21
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0