nattmössa.

Är det min data det är fel på eller är det fler än jag som har extrema problem med att ladda upp bilder här på blogg.se? jag har ju massor att visa er, men det funkar ju inte när det tar sån jäkla tid att ladda upp.... :(
Grabbarna grus och jag vilade våra mätta lunchmagar och passade på att njuta av solen i vasa-parken idag. Mina toppenkillar!
Fredrik fick fota gruppbilden (:
Plöjt igenom ett antal sidor i anatomi pärmen nu ikväll, känner att det är dax att ge upp för dagen och dra täcket upp till nästippen. Ny dag imorgon, måste ha hjärnan på helfokus, kommer nämligen ännu mer ny anatomi..... apooooooooooo. Det är verkligen synd om mej nu!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag brukar också ha problem att ladda upp bilder på blogg.se. Jag har också funderat på om det är min kära mac eller om det är blogg.se eller kanske är det en kombination...



PUSS

2009-09-01 @ 16:55:06
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0