Nervsammanbrott.


Redan fredag imorgon och första veckan kommer därmed vara avklarad. Trivs i sthlm det gör ja, utan tvekan också .. saknar bara nära o kära där hemma, längtar efter er ska ni veta! Massagen fungerade kanon även idag, för mkt beröm av både patient o lärare vilket ger lite självförtroende. Ngt jag verkligen behöver för anatomin går däremot inte min väg, inte för fem öre heller! Idag la jag pannan mot skolbänken och gav upp, jag förstog verkligen inte och allt kändes bara hopplöst. Informationen bara haglar över mej och jag drunknar i alla latinska termer, varför förstår jag inte? Är jag den enda i hela klassen som är totalt nollställd? Snälla, säg att det vänder ... gärna imorgon tack.

Gladeligen har jag hittat världens ängel i klassen, Jocke. Ställde upp till 110% idag efter skolan och gjorde allt för att jag skulle förstå.. så tacksam för den hjälpen. Annars hade jag nog legat med huvudet i kudden ikväll....

Familjen har åkt upp till fjällen över helgen, så jag är solokvist här i staden. Vad gör man då? Det är frågan ... får luska på det under morgondagen. Finns väl en del att upptäcka tänker jag. 



Kommentarer
Postat av: Therese

Det kommer hjärtat. Det brukar vara svårt i början när man ska lära sig något nytt, men en dag kommer du nog tycka att det där med anatomin är lätt som en plätt, jag tror på dig!



Vilken guldklimp, ta väl hand om Jocke : ).



Det finns nog en hel del att utforska i den stora staden och du är så påhittig så det ska bli roligt att läsa vad du har haft för dig : ).



Och på din fråga så återkommer jag med svaret, jag vet inte riktigt hur det ser ut.



Kärlek!

2009-08-28 @ 08:42:45
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0