På ljusnans vågadevågade våg så skummet yrde.


Uppe med tuppen igår söndag för att ta vara på ytterligare en soldag. Och vilken dag det blev ... Den spenderades framtuffandes i båt längst ljusnan. Sol på liten pitoresk strand ngnstans längst den klara älven, lunch på torön och massa massa sol.


Kaptenen för dagen :)

På strand jakt






















Bilderna får tala för sej själv, men jag tackar för ännu en toppendag :)

Desvärre fick jag inte vara med att avsluta dagen med mysig grillning.
Maghelvetet slog till med ett anfall, IGEN. Likadant som den gången jag var på akutet den lördagen för ngra veckor sedan. extrem smärta, uppblåsthet, diaré och kräkningar. Helt förstörd och trasig fick jag istället tillbringa resten av eftermiddagen och kvällen i sängen. fyfan :(

En ny dag idag och än så länge mår jag bra, jag hoppas gånger tusen att det håller i sej, helst resten av livet... vill vara frisk frisk frisk. Det får vara nog nu helt enkelt, basta.

Andreas är på jobbet och jag funderar över dagen. ska ta o börja med att gå ut i trädgården, plocka hinken full med jordgubbar och titta in i växthuset (:
Får bli golfen sen en sväng och på eftermiddagen tänker jag minnsan åka till tallåsen och plocka jordgubbar, om regnet håller sej undan det vill säga.

Önskar en fin dag*



Kommentarer
Postat av: Nalle

Ljusnan skärgård är inte fy skam alltså =) Ni bara steker å steker... avis*

2009-08-10 @ 18:57:48
URL: http://haglundbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0