positiv energi.

En veckas ledighet med dagar fyllda av solsken, härligt skratt, tunga huvuden, udnerbara människor och ....golf. Qpax veckan 09 är över och mitt golfrum i hjärtat är åter fylld med energi. Dock har mitt spel inte funkat som förväntat, och resultaten har speglat mina matcher. Bläbläblä. Men däremot är jag otroligt stolt över at tjag tillslust bemästrade mej själv och kämpade på in i det sista. Men humöret på topp ända in i mål! Jag höll psyket under kontroll och 'kuk' skreks ytterst få gånger. Fan vad jag är bra :) haha

På ngt konstigt vis lyckades jag hur som helst med att klara cutten och spelade därmed finaldagen. Sista nio klickade allt och jag avslutade fint, bra jobbat vickan :) Efter fyra dagars tävlande med mkt trassel var det skönt med en härlig avslutning. Bra för självförtroendet om inte annat.

Veckan har alltså inneburit golf med allt därtill. Middagar, skön musik från bästa trubbaduren och härliga människor med öppna sinnen. Tack :)

Placerade mej på en 23 platts, rätt illa pinkat men glädjande nog hade jag en drös efter mej på resultat listan .. så helt sämmst var jag inte.

Min bror däremot lyckades bättre, han slog till med vinnst i lägsta klassen och tog hem en finalplatts till tunisen! Han kan min brorski! (:

Banketten avslutade det hela igår, middag och styrdans till stöldgods. Rödögd o rätt sliten drog jag mej hemmåt strax efter middnat, riktigt nöjd efter veckan.

Idag däremot har jag grejsat på en del här hemma, plockat o tagit redapå sånnt som hamnat på prio2 listan under veckan. Har även hunnit med lite golf även idag. Händerna svider och ryggen är öm. Mer träning behövs. :)

Jobb imorgon mellan 9-18. Sen får vi se vad som händer.
Ny vinnst på tradera har jag dragit hem också, återkommer om det! (;

Tjingeling*


Segertal*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0