skoldag.

Äntligen hemma nu efter en riktigt trött dag. Förstår inte vad det var för speciellt idag, för flera med mej har verkligen varit dödströtta idag.. kanske för att det är måndag? Kanske för all fysisk belastning vi utsätter våra kroppar för under dagarna? Hur som helst, nånting beror det och det är drygt. Jag vill komma hem och vara pigg&alert, inte ha john blund i ögonvrån. Hur som helst så är det så idag och det är väl bara till att lyssna på kroppens signaler antar jag, de är dom ända rätta och viktiga. Så ska ta mej en liten siesta nu på en kvart. Sen ta tag i återstående delen av dagen (:
Laddade upp för ny skolvecka uppkrypen i soffan igår. med enorm tekopp och godaste chokladen, veckan räddad? :)

Kommentarer
Postat av: M a d d e l u t t e n

Okey =) Lycka till då! :D

2009-08-31 @ 17:19:21
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Moa

Tror det är för att dina spänningar börjar släppa! Du vet vart du ska, vilka du ska möta där, ett hum om vad som förväntas av dig under dagen o.s.v. När hjärnan får vila passar den på rejält! Synd bara att det sker på intensivutbildning också!

Behöver du hjälp med anatomi kan du adoptera min pojkvän om du vill. Jag är less på att lyssna på latin här hemma!!!

Ingen skola för mig, vad jag vet, än så länge... :(

2009-08-31 @ 20:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0