Släkten är värst.


Färska jordgubbar i morgonfilen känns som en bra start på söndagen.

Efter en rejäl felkörning igår kom även jag fram till släkträffen ute i backavall. 93 pers från ett o samma släkträd var sammlade och mångamånga nya ansikten. Vädret var inte helt på sin topp men det gjorde inte så mkt, det stora partytältet bidrog trotts det till en trevlig stämmning. (: Mkt mat, lekande barn, trevliga diskutioner, gammal släkthistoria och mysigt dragspel blev en härlig och lagom kompott. Lite ny kunskap om släkten erhard sög jag allt åt mej, och måste nog erkänna att det är rätt spännande (:


Kvällen kunde knappast blivit bättre. Jag och tess mös in oss hemma hos sanna. Kex, ost, frukt, chips, choklad och många koppar te höll oss vakna in på små timmarna. De kvällarna är dom bästa, i bästavänner sällskap, verkligen en toppen kväll! Tack brudar! :)

Ser ut att bli en pissblöt söndag, vad ska fröken prupp hitta på då mån tro? Det återstår att se .. Har lite nyheter i garderoben som bör provas av åtminnståne. Får bli dagens första mission (:

Vad gör ni på en söndag? ge mej inspiration !!!!!

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

godmorgon, hoppas du får en underbar söndag! :D

2009-08-16 @ 09:28:09
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: Sara

joooooooooobbar.. det ger dig nog en hel massa inspiration kan jag tro ;)

2009-08-16 @ 11:04:34
URL: http://sarax.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack för igår goding. Så himla mysigt. När var du uppe imorse egentligen, skriver inlägget 08:38? Inte var jag lika pigg som dig iaf. Idag blir det att övningsköra, plugga teori, äta tårta och grilla : ).



Puss på dig.

2009-08-16 @ 12:02:52
URL: http://tessielessiesdagbo.blogg.se/
Postat av: Moa

Hej plums!

Duu.. Snart kommer du väl hit? Jag kommer hem på fredag och blir hemma till tisdag, går vi om varandra? Vi har nu en uppblåsbar säng i lägenheten som vill att du sover på den någongång i höst! :)

2009-08-18 @ 08:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0