Täby centrum.

Sitter o äter min söndagsmiddag. Ikväll blev det en supergod kyckling-gryta med mangochutney och aprikoser, en toppen kombi! Till det röd quinoa med körsbärstomater och solroskärnor. gooooott!


Tog tåget till täby centrum på eftermiddagen, ett stort köpcenter inte alls långt härifrån faktiskt. Var ute efter födelsedags present till min lilla prinsessa där hemma som fyller hela sex år på söndag. Storflicka (:
Hittade en hel del smått och gott, bland annat en skinnjacka, äntligen! Jag har letat i ett par år nu, men aldrig hittat ngn som jag riktigt kommit överens med.. Såklart känner jag mej lite osäker med den här också, men får manikenga lite här hemma så kommer jag nog fram till ett beslut (:
Ikväll blir det att sitta med fläsk anatomi-pärmen i knät och försöka printa in lite härlig inspirerande latin....
Laddat upp med en hel stor chokladkaka så hjärnarn klara av att bibehålla fokus (;
Återkommer med shoppingen efter maten...
Hur har ni det där hemma förresten?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0