huvudkudde.


Blir ett snabbt inlägg nu ikväll för jag har bestämmt mej för att komma i säng i tid. Har blivit slarvigt med det på siståne så har lite att jobba ikapp .. :)

Jobb hela dagen lång 9-18 och fem minuter efter avslutad arbetsdag gick jag ut på ettans hål nere på golfen. Måndag - damgolftävling 9 hål, perfekt väder och godkänd golf, skönt. Därefter har jag bara hunnit äta och sitt klart tröjan jag nämnde imorse. Eller sytt o sytt, jag har gjort om en tee till ett linne istället .. resultatet får ni se imorgon. men det blev bra (:

Inga mer verk gjorda under dagen, som trotts det varit intensiv.
Nattinatt*



Hemskt sugen på att baka endera vetelängder eller bullar är jag också. Men det finns fortfarande kvar i frysen, så det får vänta ett slag till. Kom o fika upp dom vettja! :)


Kommentarer
Postat av: Stina

När jag får semester så kommer jag och fikar upp dom ; )

2009-07-13 @ 23:05:03
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Sofhie

Brödet var mycket gott! Jag bakade nu på morgonen. Finns det något bättre än doften av nybakat? Det var underbart gott till tekoppen i alla fall =)



Jag har ett liknande recept på ett filbröd som jag har lagt ut på bloggen, ifall det är något av intresse. Dessutom har jag ett supergott recept på morotsbullar =)

2009-07-14 @ 11:13:24
URL: http://www.sofhie.bloggsida.se
Postat av: Adam

I want to fika

2009-07-28 @ 22:49:35
URL: http://ihatewhitepeople.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0