Lunch.

Hemma på lunch och regnet piskar riktigt ordentligt utanför fönstret. Sånna här dagar är det helt perfekt att jobba, riktigt toppen!

Till efterätt sitter jag o äter mina egenodlade jordgubbar, sååå mycket jordgubbsmak och såååååå goda! Finns jätte många fler mogna ute i landet, men vädret hindrar mej från att skörda dom så här mitt på dagen. Får bli till kvällen! :)

Annars så har jag fått besked om att jag är intagen till lärarprogrammet med inriktning mot fritidsverksamhet. Dock har jag redan mina planer klara för hösten, det blir en flytt till stockholm för att utbilda mej till massör på Axelssons Gymnastiska Institut. Himla gruvsamt men samtidigt väldigt spännande! Hur som helst kommer det bli jätte kul sen lagom till jul när jag är färdigutbildad. Då är det bara att knacka på dörren så ska jag se till att knåda till er (;

Boyfriend jeansen satt godkännt så idag klär jag mej i dom tillsammans med en ny tee vit tee från rut samt mina calous. Bekvämt och fräsht. :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh, så roligt. Kommer att hälsa på dig garanterat!



Många kramar.

2009-07-10 @ 20:48:51
URL: http://tessielessiesdagbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0