pissblött.


Sunday, sunny fckin' sunday.
Men vart är solen? Inte på flera herrans dagar har jag skymtat den. Nåväl, i fem minuter kunde jag konstarea att den lös någorlunda där ute, utan för skyltfönstret..... det känns som det inte gjort annat än regnat i över 14 dagar. De dagar det varit uppehåll har jag ju lixom jobbat, så dem har jag ändå inte märkt av. Kom igen nu sommaren, be back!

Middagen hemma hos helena var toppen mysig. Lixom alltid är våra flick-kvällar fantastiska och det råder alltid en sådan trygghet och bekvämlighet, i närmsta vänners sällskap - så som det ska vara.

Igår lördag jobbade jag mellan 10-14 och spelade därefter golftävling på världens plaskblötaste bana. Jag var sämst, fy sjutton vad dåligt jag spelade!!! Aldrig aldrig mer victoria erhardsson att du får vara så dålig.
Nä, gjort är gjort och kommer aldrig mer igen.

En ny middagsbjudning väntade vid målgång. Jag och andreas var hembjuda till Ellen&Olle. Var såååå kul att få se deras nya hus och tomt, riktigt stort och mångamånga möljligheter! Gott mä' grillat o kul mä spel enda in på sena kvällen. En kanon avslutning på lördagen helt enkelt!! :)

Idag däremot regnar det, igen. A ligger och sussar än och jag har hunnit ätit klart frukosten för längesen, klickat omkring på massa olika sidor och blädrat igenom HM's höstkatalog. Fanns en del fint faktiskt, spännande med kataloger tycker jag.. Det är ngt visst, ngt som sitter i sen barnsben. Haha :)

Nä, här bli inga barn gjorda. Bäst att sätta sprätt på dagen. Plocka jordgubbar skulle jag vilja göra, så fort det bli uppehåll tar jag nog min hink och far upp mot tallåsen.
Annars lär det bli en del golfträning idag, jag har inget val efter rundan igår. spöregn eller ej, det måste göras.

Förresten, jag har nya sandaler.
Solen?


Kommentarer
Postat av: Cissi

ville du beställa tyg? :) jag är nämnligen på väg att dra iväg en order.. här har du adressen: http://www.stoffochstil.se/



let me know! puss

2009-07-26 @ 13:29:24
URL: http://ceciliaanderson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0