se där!

Hokus pokus så bara fanns bilderna där i mappen igen! Härliga under! (:


Första stoppet under vår minisemester var alltså nere i göteborg hos anneli. En massa shopping, helt klart. Här inne i en av galleriorna. Blåsiga dagen till ära bär jag min nya vår/höst jacka....


Vi besökte även botaniska trädgården en dag. Utslagna vårblommor och vitsippelunden utan en endaste vitsippa. Inte så lyckad utflykt i häll regn kanske, men vi var där.


Matsäcken till tågfärden ner förresten fixade jag, hemlagad susi, kunde inte bli bättre (;


Många turer med spårvagn blev det såklart. Men inte en bild lyckades jag ta .. Här är guldflickan vid en hållplatts åtminnståne.


Lisseberg såklart! Strålande solsken och en toppen mysig dag!


Spännda karusellfröknar, haha.


Helle passade på att tjuvsmaka Annelis mat...





Karuseller är inte riktigt våran grej, vi mös helldre ikring medans barnen lekte..


Helena spanar in bilhjulet för, säg 4e gången?
ingen vinst.

Hemska saker. Anneli tredje från vänster!


Lisseberg!


Åt gjorde vi en hel massa såklart, tänker jag tillbaka vette tusan om vi gjorde så mkt annat ...?
Här på en grekisk resturang ngnstans i stora staden.


Sista dagen mös vi vid kanalen.


Dax att flytta till nästa stad.



Stockholm och rebecca fick avsluta vår semester vecka. Här god lunch på medborgar plattsen.

Sedääääär. En hel hög med bilder. Nu väntar jobb på fifty 9.18, kom o handla av mej vettja! Vi har massa nyheter att packa upp, så har en kännsla av att dagen kommer rull apå bra.

Var iväg på räkfrossa på järnvägs igår förresten, toppen kväll!


Kommentarer
Postat av: Moa

Snart dör jag av chock! :)

Kul att få se Anneli - om än virituellt! Komma hit nu snart? Ja. Hur går det med lgh/rum och så?

2009-07-09 @ 08:43:58
URL: http://mbjornstrom.blogg.se/
Postat av: Therese

Vilka underbara flickor, jag saknar er!



PUSS

2009-07-09 @ 12:32:07
URL: http://tessielessiesdagbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0