kristaller i höstmörkret.

Uppehåll åter igen, men massa sysselsättning är orsaken i ni kommenterar för lite för att jag ska känna mej peppad och inspirerad till nya inlägg ... sådeeeeså :)
Hur som helst .. jag har haft en helt underbar helg tillsammans med mina goa vänner som kom till sthlm för en snabb visit. Helena, Sanna o Anneli kom för att hälsa på oss som redan är på platts här nere i storstaden, mej själv, moa o rebecca. Blev en helg full med mys och skratt. Lite shopping och en underbar middag/kväll på East. Jag älskar er mina kristaller, jag hoppas ni vet det.
En ny vecka har sparkat igång och det med besked. Började veckan med anatomiprov igår som var så pittit svårt så jag vet inte vad... håller alla tummar och tår för att det gick vägen, men tvivlan där stor o det knäcker mej :(
Idag däremot har varit en dag som alla andra, muskuleringen och anatomi. Lärt mej massa nya tekniker ang. nackbesvär osv, väääääääldigt nyttigt och användbart!
Funderar över helgen, ljusdal eller inte? Får fundera ngra dagar till tror jag innan jag beslutar mej över det ... Men jag saknar gräddhyllan, mitt mysiga hem :)
Dax att knyta på sej tränings skorna och brumma ner till gymmet, ikväll väntar ett pass bodytoning. Det första på väldigt länge då jag varit hemma på lov och sedan var sjuk hela förra veckan... Denna förkylning, tycker alla snorar omkring nu....
Uppdaterar senare :) tjingeling

Kommentarer
Postat av: Madelene

Tack! :D

Ja man känner ju av övervikten redan, så ryggen skulle behöva sig en omgång! =)

Kramar

2009-11-10 @ 20:57:27
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Andy

Jag sa ju att du skulle fixa det gumman! :) puss

2009-11-13 @ 12:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0