äntligen helg.

kommer jag någonsin bli totalt knäckt under den här utbildningen så är det inom den närmsta framtiden. Fyfaaaasiken vilken tung vecka jag haft. Skolan är långt bortom mitt förstånd och desperationen är enorm. Jag har två val nu, antingen biter jag igen käken riktigt hårt och lägger i högsta växeln och rent ut sagt flyttar in i anatomiboken, bara köra järnet. Eller så lägger jag skridskorna på hyllan nu, ger upp helt enkelt. Det är verkligen ingen lek längre, ingen dans på taggiga rosor heller för den delen. Det är ett rent H*lvete.... :( Många älskar utmaningar, jag trodde att jag var en av dom. Men börjar starkt tveka nu, jag vill nog ha det enket och bekvämt, mest hela tiden faktiskt .... typiskt :) Aja, får överväga mitt beslut i helgen...
Hade fredagsmys här hemma på toppen av Åkersberga igår kväll. Räkor, ost, kex och idol. Så skönt att bara få vara en kväll. Att det är acceptabelt att låta bli anatomi boken. ge mej fler sånna dagar tack! :)
Slutade redan kl 11 igår så den sedvanliga fredagslunchen tog vi i torsdags istället. Lite spontana bilder sen de här nere. :)
Förresten var jag på strip chair igår kväll igen, och det är sååå himla kul! Jag går därifrån med världens leende varje gång, vilken grej! T.o.m afron ligger i lä nu, vojvojvoj :)

Kommentarer
Postat av: Therese

bit ihop min älskade. jag ringer dig i morgon så att vi förhoppningsvis kan få lite energi av varandra. älskar dig.

2009-10-10 @ 10:32:08
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/
Postat av: Sara

bit ihop vickan! det kommer lätta och då kommer du vara nöjd och lycklig över att du fortsatte och jag VET att du om nån kan klara det perfekt!



jag vill också gå på strip chair! kom hem och starta ett sånt pass tycker jag ;)

2009-10-10 @ 10:38:12
URL: http://sarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0