bloppiblopp.

äääntligen, efter mkt möda och besvär kommer här ngra skor till färsäljning. Förstår inte vad det är som gör att blogg.se fungerar så dåligt på min macbook, men ngt är det iaf det är en sak som är säkert. Fattas ngra skor som vägrade att bli uppladdade. Men här nedan följer några ... Så kika efter vettja :)
Svarta pumps från barcelona. Storlek 38, endast använd en gång pga av avsaknad av talang att gå i klack :b 200:-
Mer klackar... Dessa är aldrig använda!! 200:-
Ridstövel inspirerade skinnstövlar. Använd ytterst få gånger, storlek 39. 200:- nypris 1200.
Guldmönstrade convers, varsamt använda och är i nyskick. Storlek 38. 250:-
Skin convers, använda men i fint skick fortfarande! Storlek 38, 150:-
Prima ballerina! Sjömansinspirerade ballerinaskor. 70:-
Röda tygskor, använda 2-3 gånger. 30:-
Klackar!!! Läckra klarblåa klackar med tuff detalj. Använd 2-3 gånger. 150 :-
Det får räcka nu på förmiddagen, kommer mer ikväll .. då kläder!! :)
Så skynda fynda vettja, haha!
Annars då ... Gårdagen innehöll massage, springtur, lunch på golfen, promenader, mormor, afro och suuuuuper god middag! Jag och pappa handlade på oss varsitt krabb-ben av 'feskarn' som vi smaskade i oss på kvällskvisten, underbart gott!! :)
Nu väntar en tripp till hudik där jag ska få ta del av min älskade vän, Helena. :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Jag vart lite intresserad av stövlarna, hur är dom i stl jag har vanligtvis stl 38! Jag vill ha:) hehe

2009-10-28 @ 19:12:40
Postat av: Anonym

2009-10-28 @ 19:26:51
Postat av: victoria

hej ida! Tyvärr så är stövlarna redan sålda, men tack för ditt intresse :) Lägger snart upp lite kläder också, såhåll utkik vettja :)

2009-10-30 @ 13:16:15
URL: http://victoriaerhardsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ge bort hela rasket till Röda Korset! :)

2009-11-17 @ 14:11:45
URL: http://sandrachristineaxelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0