Ett lager strumpor för mycket.

morgonenlugnet är över för idag, dax att knata ner mot stressen nu. I blixthalka! Idag igen ... för satan i gatan vad halt det var igår, var nära att dra på några riktiga vurpor på väg till tåget. Och det ser inte bättre ut idag, frost frost frost.
Slutade redan kvart över tolv igår, mycket lämplig skoldag. Tog följe med ngra klasskarmater in till stan och hej&hå vilken promenad. Hade stoppat på mej ett lager sockar för mkt. Vääärldens skavsår på boda fossingarna, inte meningen att man ska ha tjocksockar i overknee stölvar kanske.. Men den som gör misstag lär, brukar det heta. Lyckligt lottad som jag var fick jag åka på tommy mellan varven, stapplade fram på tå däremellan... ajajaj. Vid centralen lämnade jag tommy till sin flickvän, Susi till storebror, skickade hem roxanna och tog själv rebecca i handen :) Vi gjorde stan, fullt sökande efter vinterjacka, utan resultat. Typiskt :(
Ska jag åka hem eller stanna i stockholm i helgen? Det är frågan . hjälp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0