morgondis.

Dimman ligger tät över Åkersberga idag. Graderna börjar sakta klättra uppåt men tycks för stunden ha fastnat på 0.5 grader, buuuurrrr. Idag tänker jag minsann plocka fram min pälsmössa, det är dax för den nu, sådeså! :)
Öppen praktik på skolan även idag, så befinner du dej i sthlms trakten och känner dej behövlig utav en behandling så ring o boka vettja! :) 1 h helkropps massage är verkligen inte fel, jag lovar!
slutar klockan tre, och inget prov efter skoltid idag så jag hoppas på att komma hem i tid så jag hinner pyssla lite här hemma. Och besluta mej för, ljusdal eller sthlmsweekend. Hjälp mej!?
Förresten, besöksantalet har stigit de sista veckorna, och kommentarerna har sjunkigt i samma takt. Vilka är ni som läser? Träd fram träd fram! Och vad vill ni läsa? Berätta!
Är förresten grymt baksugen... typiskt.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej!

Jag läser din blogg, roligt att se vad du shoppar och allt gott du bakar:) Hoppas att allt är bra. Kram

2009-10-02 @ 08:27:57
Postat av: Brorsan

Läser oxå din blogg men är dålig på att komentera, jag bokar en helkropps i helgen föresten!

2009-10-02 @ 15:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0