palpation, myoser, tp, snälltöj, tufftöj, longering ect ect ect.

Sådär jag, på platts i tåget igen. Mot ljusdal och höstlov, lovely! :)
Jag o andreas checkade in hos rebecca inatt, tusen tack för det gumman. Skönt att komma lite närmare skolan ibland, slippa den där 1h långa resan. 20 minuter känns lite mer lagom faktiskt :)
Haft en bra dag i skolan, där vi behandlat en massa vader och haft muskelyoga, dom här dagarna är dom mest lärorika, när jag verkligen snappar upp och tar till mej det jag blir undervisad. Det är dom här dagarna som är intressanta och som får mej motiverad. Jag får bekräftelse på att mina kunskaper är korrekta och att jag faktiskt kan Jag kan hjälpa, det är tufft! (:
Efter skolan kom Andreas, Erik och Anton och mötte upp mej för en underbar lunch på vurma, såklart! Trevligt att träffa grabbarna, alltid så goa o glada (:
Åkte ut till liljeholmen sen, dom hade invigning på nya gallerian och kors i taket, jag hittade en vinterkappa!!!! Otoligt, hade nästan gett upp hoppet .... Men den måste provas av hemma 78 ggr också, det tillhör lixom ritualen hos fröken erhardsson (:
Jag har massa lediga massagetider ifall någon är intresserad, så tveka inte att höra av dej isåfall!!
076-7883213
Dax för tågmatsäck nu (:

Kommentarer
Postat av: Sofhie

Vad kan du göra åt en steeel och ond nacke?

2009-10-22 @ 19:37:18
URL: http://www.sofhie.bloggsida.se
Postat av: Tove-Li

Kommer du vara i ljusdal hela veckan på lov eller? :)

Pris?

/Tove-Li

2009-10-23 @ 12:42:25
URL: http://tovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0