Älgen min vän.

Nu har jag suttit ett bra jäkla tag o försökt ladda upp lite bilder sen helgen här på bloggen. EN bild lyckades jag med, jag o älgen. Kämpar vidare imorgon ....
Ny veckostart idag, och det med besked. Det var om möjligt ännu mörkare 05.15 imorse än vad det var sammalika tid förra veckans måndag. Vinter vinter, stanna upp ett tag o låt ljuset vara åtminnståne en liiiiten stund till, snälla!? (:
Lärde mej massa nytt ang. spänningsmassage idag, skit tufft! Därefter fortsatte eftermiddagen med ett kilo ny anatomi, kul....
Höst solen har skinit för fullt här i sthlm idag, underbart (: Det resulterade i en härlig löprunda efter skolan och avrundades med afropowerdance efter middagen. Resten av kvällen har spenderats vid massagebänken, lotta har fått sej en omgång ikväll o ohoooj va kul det är!
Funderar på att packa med mej min älsklingsbänk o fara hemåt mot gräddhyllan i helgen, tror nästan det blir så (:
men innan det är dax för vidare funderingar över helgen återstår 4 stenhårda skoldagar på axelsons gymnastiska institut. Dax att bita ihop käkarna igen, kämpa kämpa kämpa.
Nattinatt (:

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag ska hem i helgen : )

hojta till om du vill träna .. men bara om du har tid, lust och ork.



PUSS

PS. annars ses jag ju gärna ändå med !

2009-09-14 @ 22:11:39
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Stina

Det har gått bra kan man väl säga .. fast allt har tagit en helomvändning : )

2009-09-15 @ 10:11:01
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0