Helkropps.

Ohoj, ligger här ikväll igen med macbooken på knäna och anatomipärmen inborrandes i magen. Nötanötanöta.
Jag läser till ögonen börjar svida varje kväll, ändå känns det som hopplöst. Och provet på måndag ger mej både ångest och panik. Snälla säg att jag fixa're!!!!!
Annars har det varit en bra dag. (=ingen anatomi) Enbart massage helaste långa dagen. Men tung sådan, verkligen. Körde en helkroppsmassage på tid, alltså en timme rakt av. Plus En halv timme nacke och bröst.. Lyckades med den perfekta tajmningen att para ihop mej med största killen i klassen idag såklart, vilken även råkar vara boddybuilder... Bra jobbat V. Största enormaste musklerna jag någonsin sett! hans axel är som min rumpa. Fick jobba järnet för att komma in i kolossen. Och var helt slut när jag var klar.... Men riktigt kul att prova på, där allting helt plöttsligt blir så tydligt, och inget är gömt bakom massa fläsk.. haha :) Med svetten pålandes längst ryggraden och händer samt fingrar bultandes av smärta kände jag mej rätt stolt när han berömde mej för att ha haft riktigt bra tryck hela kroppen igenom, han var nöjd. Min utpumpade rygg sträckte på sej ngn cm...!
Efter skolan mötte jag upp Moa inne i stan, fick ngra ärenden uträttade också. Bland annat inhandlade jag mej en dataväska och lämnade tillbaka en tröja. Letar föbrillt efter den perfekta presenten till världens bästa sex åring också. (på söndag). Vad sjutton ska jag hitta på? Kom gärna med förslag tack, det ska vara ngt speciellt, ngt riktigt bra. För hon är bara värld det absolut bästa, min diamant.
Inte kan jag lägga upp ngra bilder här på bloggen heller, för den krånglar fortf. men ska jobba på det så håll till godo med överflödig text istället.
Förresten ngn om vet av ngn som ska hem ifrån sthlm på fredag, som har en ledigplatts i belen åt mej? Hör av dej snarast isf, snälla :)
Kvällen har spenderats på golfbanan faktiskt. Gick nio hål tillsammans med herr & fru svensson. Mina husvärdar. Kanon fin bana faktiskt, och min golf var inte heller så pjåkig med tanke på att den legat på hyllan ngra veckor. Kul! :)
nattinatt*

Kommentarer
Postat av: Therese

Du verkar ha det bra hjärtat.

Jag kommer tillbringa min helg i Falun. Är du hemma fredagen den 11 september?



Puss

2009-09-03 @ 10:46:17
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/
Postat av: Sofhie

Jag håller tummarna =)

2009-09-03 @ 19:29:05
URL: http://www.sofhie.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0