Lever i lossasland.

Det är heeeeeeeeeeeelt otroligt hur bra det går för Victoria Erhardsson just nu! Vad är det frågan om? Hur länge ska det här hålla i sej? När kommer fläsking bakslaget? Jag är i chock, igen. Dock sprudlar jag av fantastisk lycka och skuttar omkring så länge detta varar. Fick alltså tillbaka anatomiprovet idag och trodde inte mina ögon när jag läste resultatet. 97/100 poäng, tre små pytte fel och Vickan drog hem ett MVG vilket verkligen är helt galet!!!! Jag fullständigt flög upp i luften och tjöt av lycka.. det här kommer jag leva länge på gott folk! :) Hade även det praktiska massageprovet idag, vi fick inte ngt bestämt betyg utan det dröjer till imorgon men enligt frökenprupp lutade det åt ett mvg även där. Jag förstår ingenting och hänger inte alls med mej själv och min utveckling, det här är inte likt mej och mitt liv. Nånting är knas, men hur som helst så skuttar jag ikring av glädje så länge det varar! :)
Hösten är verkligen här nu, ingen tvekan om det längre, och kylan riktigt river i lungorna om mornarna. Jag har ingen vinterjacka, behöver en ny ... Men skinnjackan ska hänga på ett tag till, så är det bara. Får bli till att klä sej under istället, lager på lager :)
Helgen börjar närma sej och lill-lördagen är snart pasé. Har inte bestämt mej för om jag ska ta och styra kosan mot ljusdal i helgen eller inte .. booooh, beslutsångest. Eventuellt skjuter jag upp det till nästa helg istället, men skulle vekrligen behöva åka hem och färga håret ex. plus ta hand om alla mina tomater i växthuset. Gosa på alla nära och kära är givet :) saknar er!

Kommentarer
Postat av: Stina

Du är så duktig !!!

Ett MVG är ju hur bra som helst !! :D



Jag är stolt ! KRAM

2009-10-01 @ 10:57:25
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0