morgon gröten.

sitter vid frukost bordet och laddar upp med en potion havregrynsgröt, med hjortronsylt faktiskt! En ny kombo som jag aldrig provat förr, men fanns lixom ingen annan sylt i kylskåpet o jag är inte den som är den (; funkar rätt bra, helt klart. haha.
Nåväl, ny dag o nya tag. Dax att lämna lugna stilla Åkersberga och klä på sej vassa armbågar och ge sej ut i morgonruschen. Gäller att vara på allerten om man ska lyckas ta sej fram i trängseln så här på morgonen, ingen för den trötte&sege... pjuu, sånna gånger längtar jag hem. Det ända som möjligen lyckas förhindra mej hemma i Ljusdal om morgonen skulle isf vara rödljusen vid OK korsningen, not a big deal...
Önskar alla en trevlig dag! (:

Kommentarer
Postat av: Moa

Welcome back! Jag tror jag vinner morgonrusch tävlingen denna vecka eftersom jag åker till alla tre punkter där folk gillar att vara - Universitetet, Kista science center och södra pendelstågsknuten! Dont go there! :)

Ses i veckan?

2009-09-22 @ 08:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0