Natti.

Sådär, då var det bäcksvart utanför sovrumsfönstret igen. Hösten är på intåg, ingen tvivel om den saken. Imorse hade jag t.om på mej fingervantar när jag åkte till skolan. En riktigt bra idé faktiskt, ngt som jag ska fortsätta med! Inte bara för att dom skyddar mot morgonkylan, utan dom funkade även perfekt som skydd för alla tunnelbanebaciller. För fyyyyyyy sjutton vad snuskigt det är att befinna sej mitt i ruschen. Man känner hur det riktigt kryper små bacilusker överallt.
Fläskfilé grytan blev toppen! Avrundade kvällen med en joggingtur runt omkring här i åkersberga med en salig blandning intryck. Islandshästar töltade frammför mej en bit in på stigen, ngra grabbar lirade amerikansk fotboll, ett helt hockeylag i full mundering klev ut ur ishallen och på närliggande grusplan spelades det fotboll i bara shorts o t-shirt. Full aktivitet, kul! (:
Lagt mej i sängen för att sova nu, varm ända in i själen efter en stund i bastun. Skö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0