risig i kistan.

Måndag igen och jag är tillbaka i Stockholm efter en underbar helg hemma i Ljusdal. Åkte hem redan i torsdags så fick mej en dag extra där på gräddhyllan så jag hann köra igenom hela villan med en ordentlig storstädning, härligt (; Har verkligen haft en toppen helg! Humöret på topp och solen i ögonen, vad mer kan man önska? Mys med nära o kära o lite massagebehandlingar. Var även ute o påtade i trädgården och skördade mina odlingars frukt. Bara gjort saker som gör mej lycklig helt enkelt, ooo så glad att helgen blev så bra (: hoppas kunna leva på det hela veckan nu, för den kommer bli stentuff...
Mer än tillbringat massa tid i skolan idag har jag mött upp anton och fått tillbaka min data som blev kvar i ljusdal, ätit middag och sedan kört ett pass afropowerdance och avslutade med ett ryck i gymmet. Kände att det var dax att känna lite på vikterna nu, var ett bra tag sen .. (:
Med desamma jag lämnade ljusdal igår åkte jag på en magattack, igen! Blir såååå trött, har verkligen mått jätte bra i över en månad nu, inte haft ngra problem alls och det har varit så skönt. Slippa all smärta och allt bök... Men så kom det tillbaka igår igen, så kvällen och natten blev ingevidare :( har även varit kass i magen hela dagen idag, känner fortfarande av det om jag än mår mkt mkt bättre. Fasen, jag blir så arg! Det får vara nog med trassel i kistan nu, jag vill vara frisk o kry, på riktigt! Har telefontid med doktorn imorgon, håller tummarna stenhårt för att hon sitter på en lösning. Jag tror på det (:
Lite rolig shopping i påsen brevid sängen också, det kommer sen (:
Nattinatt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0