Sj.

Ringer till sj för att få hjälp att boka tågbiljett då deras internetsida är totalt sämst och hopplös. Nr 38 i könr känns lika jädra hopplöst.
Lärt mej ännu mer idag, massa spännande och kul! Jag känner mej så taggad angående massageyrket så jag vet inte vad, jippi!!! Finns så mkt man kan göra för att hjälpa andra människor på traven unga som gamla och med rätt teknik, oerhört enkla medel. Jag inspireras (:
Struntade i mina ärenden på staden idag, kände att jag gjorde bäst i att åka raka spåret hem till berga. Tog mej en löprunda och nu är middagen äten. Dax att packa väskan för helgen då det bär av hemmåt mot gräddhyllan som sagt. Och påpekar igen att jag har bänken med mej, ifall ni känner er sugna på en omgång :) Jag kör klassisk massage, eventuellt lite spänningsbehandlingar och ansiktsmassage. Massa njutning alltså, det är vi alla värda!
Lyckats med ngra bilder till idag, hejja!
Andreas spanar in marknadsbåsen
Älskade närodlat.
'
Turistade med aphögen.

Kommentarer
Postat av: Andy

Jag gillar det där lite spännda leendet som du har för att du är lite rädd för dom små liven. :)

2009-09-16 @ 20:07:00
Postat av: Stina

Ni är så fina *



Jag har en plan för din framtid om du vill bli Gävlebo ; )

2009-09-16 @ 22:08:45
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0