solsken.

Hemkommen från skolan och waheey, snäppet piggare i sinnet idag. Men det är fortfarande med trötta ögon jag kliver av bussen här hemma i åkersberga... Skolan är verkligen intensiv!

Middagen fixar jag ikväll, fläskfilé gryta. Efter det får vi se om jag hinner ta ngra kliv ute i solen innan den går ner, fasen vad dagarna rusar ifrån mej.
Jag beställde en massagebänk idag iaf, en alldeles alldeles egen. Känns toppen kul o den kommer vara sååååå fin! :)
den väntas komma redan nästa vecka, längtas!
Oj, nu är stekpannan varm.
Ciao*

Kommentarer
Postat av: Therese

Längtar tills jag får komma till dig och blir knådad.



Puss på dig!

2009-09-01 @ 20:30:03
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0