sakta men säkert.

Sakta men säkert börjar helgens bilder rulla in här på bloggen, med fort går det inte .. skit.
Ännu en toppen höstdag här i sthlm, strålande sol och behaglig värme. (: Fortsatte med spänningsmassagen idag o sedan anatomi, rutinerna sitter där nu...
Väl hemma i åkersberga var jag tokhungrig så middag och städning av rummet blev eftermiddagens aktiviteter. Ett spinningpass fick avsluta dagen ... Så konstigt det är med rutiner, när dom väl börjar falla på plats och vardagen går sin raska jogg frammåt verkar det på dagsresumén som att dagen inte innehållit mkt aktivitet alls. Men sanningen är att mina dagar är fullspäckade, jag är ständigt i rörelse och många minuter går inte till spillo. Stockholm baby. Ngn som missat stressen?
Skola som vanligt imorgon, eventuellt blir det en sväng på stan efteråt.. beror sej liksom lite på hur mkt kraft och ork som finns kvar efter dagen. Hur mkt energi jag har till att trängas lixom (:
Nattinatt*

Kommentarer
Postat av: Cello

Vickan, Hej! jag vill bara säga att din blogg är riktigt kul att läsa. så sluta inte vickilick. lycka till med studierna, du kommer bli något stort! och du, vilken babe du är. pyss påre

2009-09-16 @ 18:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0