mitt i prick.

ajajaj, sitter nu här med en vänster hand som långsamt förvandlas till mer och mer blå-lila samtidigt som den kallnar allt mer och börjar bullta. Jajjemen, klant arslet har varit i farten igen, huggit sej rätt i fingret med kökskniven. Först bara ett djupt hål, inget blod .. men sen, blod och blå hand. Tack gud för att jag fick all klantighet som någon annan tydligen blev skonad ifrån. men varför är hela handen blå? Sara .. du är sjukis, hjälp mej! :)

nåväl, annars har det la varit en bra dag :) Haft ngra kunder, varit på möte, spånat nya idéer och rört på mej i allmänhet. Det kommer hända lite grejer inom närmsta framtiden, känns sååå skönt och spännande, förståss :)

Tordag imorgon och eventuellt blir det en tripp till min skönhet i hudiksvall en sväng på dagen, annars har jag ngra bokningar och vardagsgöra att pyssla med.

Igår hade jag förövrigt en ger-upp-allt-dag, fyyyy vad tråkigt jag hade ett tag där mitt på dagen, jag skulle sjuttsingen kunna gjort vad som helst för ett jobb just då. Blev lite fart på eftermiddagen som tur var. T.ex blev jag ägare till en finfin iphone. Egentligen en skräck! Vad ska jag med en sånn fin telefon till? Vi vet ju alla hur jag är .. slarvig, klantig och framför allt olycksdrabbad. Har spenderat massa tid framför datan sökandes efter diverse olika skydd. Pansar fodral, finns det tro? Men så länge förvarar jag den tryckt i dens tillhörande låda, flyttscken kallar jag den :) För med mej den som handväska .. för utan skydd i erhardssons händer, det går bara inte.

Middagen igår; nykokta krabben med massa smaskiga tillbehör. Idag; Ny rökt makrill o ännu mer smaskiga tillbehör.
Jag älskar feskar'n bilen :)




Kommentarer
Postat av: Sara

mitt tips är att du lämnar iphonen låååångt från badrummet, andra sidan huset helst :)

2010-03-24 @ 20:00:03
URL: http://sarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0